Wat bijzonder dat je er elke sessie weer voor jezelf bent geweest. Dat is niet zomaar iets, dat is toewijding, moed en liefde voor jezelf.
En precies dát wil ik in jou eren en vieren. Ik ben dankbaar dat ik een stukje met je mee mocht lopen.
Daarom heb ik met liefde deze cadeautjes voor je klaarstaan. Omdat je ze écht verdiend hebt.
Je ontvangt de zinnen om je energie terug te vragen én de audio. Neem er rustig de tijd voor, voel wat het met je doet en gebruik het op jouw eigen manier.
Laat het je herinneren aan alles wat al in jou leeft.
Liefs, Nathalie
Wanneer je na deze (eerste) kennismaking met onze 3 momenten 'Thuis in je energie' voelt 'daar wil ik meer van'.
Voel je welkom om op jouw tempo verder te verdiepen.
Meer rust. Meer mezelf beschermen qua energie. Mezelf weer voelen. Maar ook meer 'aan' Meer vuur Meer inzicht Meer embodiement.